[bcn-pm] Reunió d'Abril de Barcelona

Alba Ferrer dawnmusik a gmail.com
dic abr 27 03:16:35 PDT 2011

Hola de nou,

he trucat i m'han dit que es pot reservar sense problemes. Seria una
sala per nosaltres, té endolls de corrent i tenen wifi, però es veu que
la sala està a una planta d'abaix i la cobertura no és molt bona. No hi
ha cost per reservar la sala, però s'ha de consumir. Per menjar, allà
mateix podríem demanar coses per picar (olives, patates, etc), però per
sopar caldria pujar al restaurant.

La web és aquesta: http://www.elparaigua.com/

M'ha demanat que reservem amb el màxim temps possible perquè
pugui preparar coses si cal (també estaria bé dir quanta gent vindrà).
Llavors, si us convenç, podem provar i reservar per demà. Sinó, seguim
al Cosmo. En qualsevol cas, s'hauria de decidir avui.

Us toca, pronuncieu-vos!

alba

El 26 d’abril de 2011 22:14, Alex Muntada <alexm a alexm.org> ha escrit: