[bcn-pm] Reunió d'Abril de Barcelona

Alba Ferrer dawnmusik a gmail.com
dim abr 26 10:22:47 PDT 2011

Bon vespre Mongers,

he trucat al bar El Paraigua que va comentar en Jordi.
M'han dit que no tenen cap projector, però que sí tenen
una sala on es poden fer reunions. He preguntat les
condicions per reservar, però m'han comentat que la
persona que s'encarrega estarà demà, així que provaré
de nou i ja us comentaré.

Salut,

alba

El 26 d’abril de 2011 15:19, Jose Luis Martinez
<jlmartinez-lists-bcn-pm a capside.com> ha escrit: