[bcn-pm] presentació d'ahir

Jordi Delgado jdelgado a lsi.upc.edu
div abr 1 02:06:15 PDT 2011

Jo volia recomanar una xerrada del Rich Hickey (creador de Clojure)
que em va impressionar. Em va agradar molt. Es llenguatge-agnostica,
vull dir, no es menciona Clojure en cap moment. Es sobre metafores
de la concurrencia:

"Are we there yet?"
http://www.infoq.com/presentations/Are-We-There-Yet-Rich-Hickey

Molt, molt interessant. De debo.