[bcn-pm] avui toca reunió dels mongers

Raimon Grau raimonster a gmail.com
dij set 30 04:56:17 PDT 2010

Hi Mongers,

2010/9/30 Alex Muntada <alexm a alexm.org>:
> Hola mongers,
> recordeu que avui és darrer dijous de mes i farem reunió
> a les 20:00 al Viena del carrer Pelai, com de costum.
>
> Possibles temes a tractar:
>
> == Llibres que us interessin que compri Shadowcat ==
> (...)
> Què en penseu vosaltres de les propostes?

 * Catalyst d'Apress (mst)
 * Effective Perl Programming (brian et al.)
 * Modern Perl (chromatic), quan surti
 * Perl 6 Book (comunitat #perl6), quan surti

+1

Em sembla que Perl6 Essentials s'ha quedat bastant obsolet, tant per
la part de p6 com per la de Parrot.  No sé pas si és gaire bona opció.
Respecte a Learning Perl, no sé si faria gaire servei, donat que és molt bàsic.
Erlang... Erlang Mongers?

Què us sembla Higher Order Perl?  Jo me l'he fullejat en pdf i és
brutal.  Les crítiques el posen a la altura dels més grans.

De totes maneres, el que esculliu em semblarà perfecte :)

Avui no podré venir.  Que vagi bé.

Rai