[bcn-pm] avui toca reunió dels mongers

Alex Muntada alexm a alexm.org
dij set 30 04:19:19 PDT 2010

Hola mongers,
recordeu que avui és darrer dijous de mes i farem reunió
a les 20:00 al Viena del carrer Pelai, com de costum.

Possibles temes a tractar:

== Llibres que us interessin que compri Shadowcat ==

Llibres que proposo jo:

 * Catalyst d'Apress (mst)
 * Effective Perl Programming (brian et al.)
 * Modern Perl (chromatic), quan surti
 * Perl 6 Book (comunitat #perl6), quan surti

L'Alba em proposa:

 * Learning Perl
 * Mastering Regular Expressions

En Miquel proposa:

 * Erlang Programming
 * Perl 6 Essentials

A banda dels que jo proposo, trobo que potser
el de Mastering Regular Expressions pot ser una
bona guia de referència a tenir. Però jo ja el tinc
a la feina i no me'n cal tenir un altre a l'armari ;)

El Learning trobo que no cal, hi ha d'altres maneres
d'iniciar-se com ara venir a les reunions i el de Perl 6
és massa vell (ha canviat molt tot plegat). Quant al
d'Erlang, jo crec que no fa gaire comunitat.

Què en penseu vosaltres de les propostes?

== Canvi de local ==

Què us semblaria canviar de local?
http://www.galeriacosmo.com/about

Tenen wifi i fan una mica de menjar però tanquen
a les 22h (això pot ser un avantatge).

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>