[bcn-pm] Fwd: [pm_groups] Country and/or language specific groups and mailing lists?

Alba Ferrer dawnmusik a gmail.com
dis set 11 03:40:49 PDT 2010

Jo també estic d'acord en què els grups sorgeixen de la necessitat.
Crec que crear més grups ara mateix, o repetiria informació a dues
o tres llistes, o la disiparia.

El què sí que es podria fer és tenir un apartat a perl.cat on posi
les llistes disponibles actualment a nivell català i espanyol. Al cap i a
la fi, és el primer lloc llògic on algú interessat en perl i el català
aniria
a parar si busqués participar a la comunitat. I si afortunadament, més
endavant ens trobem que Barcelona.pm no és suficient ni encertat
per encabir tota la comunitat catalana, es revisa el tema i es crea la
llista si s'escau.

Un Spain.pm o Español.pm ja seria un altre tema, i potser caldria
afegir a la discusió els mongers de Madrid (no sé si hi ha més
grups).

Salut!

alba

--
Ø If I get old, I will not give in, but if I do, remind me of this.
Remind me that once I was free, once I was cool, once I was me.