[bcn-pm] Fwd: [pm_groups] Country and/or language specific groups and mailing lists?

Alex Muntada alexm a alexm.org
div set 10 08:00:30 PDT 2010

+ Francesc Guasch <frankie a etsetb.upc.edu>:

> Estic d'acord, si existeix el grup segur que s'apunta més gent
> que no pas al Barcelona.pm.

L'esforç per crear una nova llista i gestionar-la és petit, per aquesta
banda no serà problema. Però estic amb en Xavier que si no hi ha
prou interès tampoc val la pena l'esforç, per petit que sigui.

Dit això, algú més vol alçar la mà en favor de crear Catalan.pm?
(la llista seria lingüística, no pas territorial, entenc). M'interessa
saber quants us hi apuntaríeu, a banda de si considereu que s'ha
de crear (una llista on no hi ha moviment no interessa, és clar).

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>