[bcn-pm] nou repo per la web a github

Alex Muntada alexm a alexm.org
dll jun 7 10:30:06 PDT 2010

+ Alex Muntada <alexm a alexm.org>:

> Queda pendent la sincronització automàtica del repo
> a la web:
>
> http://github.com/alexm/barcelona.pm.org/issues/issue/2
>
> En aquest sentit, vaig mirar-me allò de pages.github.com
> i només es pot utilitzar amb dominis propis si tens un
> compte pro. Una altra alternativa seria muntar un proxy
> al nostre servidor web que utilitzi les github pages i així
> tindríem que la publicació al web seria automàtica.

Bé, ja he aconseguit que els gh-pages funcionin més o
menys bé. En general els problemes que m'he trobat són
en realitat limitacions del servei (no documentades):

http://github.com/alexm/barcelona.pm.org/issues/issue/2

Els symlinks no funcionen i el repo en té una pila per
temes de compatibilitat d'enllaços antics. Caldrà veure
com ho resolem (una via seria crear pàgines buides amb
el tag meta amb un http-equip que faci redirect).

http://github.com/alexm/barcelona.pm.org/issues/issue/3

No es fa un llistat automàtic dels directoris (dóna un
error de Not Found molt lleig). He afegit una pàgina
404.html, que hauria de fer que surti el que volem però
no acaba d'anar (si més no ja no surt l'error aquell tan
lleig amb les instruccions de com crear les gh-pages).
La solució és enllaçar sempre als fitxers o fer nosaltres
l'index.html corresponent.

> Què us sembla millor, un cron o provar això del proxy
> i les github pages?

He creat un reverse proxy per tal que pugueu veure com
funciona la web des d'allà: http://barcelona.perl.cat/

Així doncs, ara toca triar i canviar barcelona.pm.org
perquè faci el que decidim: reverse proxy o git pull
periòdic al servidor web?

No us queixareu, us ho deixo ben mastegadet, eh...

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>