[bcn-pm] necessito ajuda amb el merging de branques de git

Alex Muntada alexm a alexm.org
dll jun 7 08:55:21 PDT 2010

+ Alex Muntada <alexm a alexm.org>:

> Crec que la solució més fàcil seria esborrar el repo sencer
> a github i tornar a crear-lo de 0 però m'agradaria saber si
> hi ha alguna forma millor.

He provat altre cop a fer una branca normal a partir de master
i no funcionava (no es publicaven les noves pàgines).

Finalment he decidit refer el repo sencer i importar de nou
l'antic repo en bzr a mig camí però m'ensumo que tampoc
acabarà de funcionar (el deixaré unes horetes a veure si el
publiquen o no). Aquestes són les passes que he seguit:

    sudo apt-get install bzr-git
    mkdir ~/git/barcelona.pm.org
    cd ~/git/barcelona.pm.org
    git init --bare
    git symbolic-ref HEAD refs/heads/gh-pages
    cd ~/bzr
    bzr branch http://barcelona.pm.org/
    cd barcelona.pm.org
    bzr upgrade
    bzr dpush file://$HOME/git/barcelona.pm.org/
    cd ~/git/barcelona.pm.org
    git remote add origin git a github.com:alexm/barcelona.pm.org.git
    git branch -m master gh-pages
    git push origin gh-pages

Fixeu-vos que la part interessant és canviar-li el nom a la
branca local master per gh-pages per tal de poder fer el
push i tenir que la branca remota predeterminada sigui la
que toca. Tot i així segueixo pensant que al github miren
alguna cosa especial de la branca o la ignoren, sinó no
acabo d'entendre per què són tan erebessades les
instruccions per a fer una pàgina d'un projecte (potser
per separar la web del codi del projecte?).

No sé si estic complicant les coses massa però si no
em pareu els peus, seguiré fent de les meves :P

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>