[bcn-pm] necessito ajuda amb el merging de branques de git

victor jalencas victor.jalencas a gmail.com
dll jun 7 03:20:01 PDT 2010

Em penso que no pots fer el merge per que no tenen un origen comú. He clonat
el repo i he estat fent un parell d'experiments.

Lo millor que pots fer és crear la branca gh-pages però no com diuen ells,
sinó fent un branch normal i corrent des de master. D'aquesta manera, tot lo
que ara és a master anirà a parar a gh-pages. Llavors pots afegir el
index.html i el que falti

O sigui:

git branch -D gh-pages
git checkout master
git branch -b gh-pages

Afegir index.html i afegit-ho al index. Et diria de fer un cherry-pick però
com que en el commit on afegeixes index.html esborres tot, millor que no ho
facis! (apart de que sent la altra branca, no sé si funcionaria)

En el github, esborraria gh-pages i la crearia de nou, abans de fer el push,
per si de cas.

victor