[bcn-pm] necessito ajuda amb el merging de branques de git

Alex Muntada alexm a alexm.org
dll jun 7 01:15:34 PDT 2010

Hola mongers,
ahir vaig estar jugant amb les github pages i em trobo
en un punt en què no sé com avançar, probablement
degut al meu desconeixement de git. El repo de git
amb les pàgines web està a:

http://github.com/alexm/barcelona.pm.org

Vaig importar l'antic repo de bzr i el vaig publicar com
a master a github. Després vaig seguir les instruccions
de http://pages.github.com/ per crear una pàgina per
al projecte que no calgui actualitzar via cron.

El que passa és que les instruccions creen una nova
root branch gh-pages totalment buida. Hi he creat un
nou index.html de prova però m'agradaria poder-hi
tenir també tots els arxius de la branca master.

Quan provo de fer un merge (de totes les maneres
possibles que he vist) o no fa res o em diu que està
«Already up-to-date».

Estic pensant de refer el repo de zero però fent el push
inicial a gh-pages enlloc de fer-lo a master, però abans
volia preguntar si algun exper de git podia il·luminar-me.

Moltes gràcies!

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>