[bcn-pm] HOLA BON DIA

Alex Muntada alexm a alexm.org
dic feb 17 04:43:53 PST 2010

+ MIQUEL BORDERA <miquelbs a terra.es>:

> a l'empresa on treballo estem fent un us d'una intranet que funciona
> sobre un servidor APACHE i que esta totalment administrada per un
> programa CGI escrit en Perl. La intranet dona servei a una xarxa de
> 15 ordinadors des de fa mes d'un any i la veritat es que despres d'un
> proces evolutiu i de depuracio sobre la marxa actualment satisfa les
> espectatives.

Hola Miquel, potser t'agradaria fer una xerrada informal algun dia i
explicar-nos en persona aquesta solució amb una mica més de detall?
Estic segur que seria interessant. Com ho veus?

Aquest mes tenim compromesa una xerrada sobre FluidDB i els
mòduls de Perl per a utilitzar-lo, Net::FluidDB, però potser el mes
vinent podríem fer-la tu.

Salut i Perl!

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>