[bcn-pm] [majosole a gmail.com: Fwd: Dinner tonight in Barcelona!]

Alex Muntada alexm a alexm.org
div ago 27 02:26:07 PDT 2010

+ Jordi Delgado <jdelgado a lsi.upc.edu>:

> Sigui com sigui, ahir una de les productores del Drumbeat us
> va enviar un missatge a la llista... sense poder, i va retornar.
> Us l'envio jo en el seu nom.

He afegit l'adreça de la Maria Josep a la llista d'autoritzades,
així podrem rebre els seus correus.

> El missatge fa referencia a un sopar al que ja no podeu
> anar, perque va ser ahir, pero l'important es que aquesta
> gent compten amb vosaltres. Qualsevol cosa que us passi
> pel cap, truqueu a la Maria Josep

En Toni Hermoso em va enviar un SMS per comentar-me
lo del sopar però vam acabar la reunió tard i estava molt
cansat. En qualsevol cas, gràcies per la invitació i mantenir-
nos al corrent. Miraré de venir a la propera reunió o sopar
que organitzeu.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>