[bcn-pm] lider del grup

Alex Muntada alexm a alexm.org
dis abr 10 02:07:13 PDT 2010

+ Xavier Noria <fxn a hashref.com>:

> Nois despres de pensar-ho molt, crec que he de posar el "carrec"
> de lider del grup a la vostra disposicio.

Si us sembla bé us proposo aquest pla:

 - D'aquí a la propera reunió presencial (29 d'abril) queda obert
   el torn de candidatures: podeu presentar-vos voluntàriament
   o podeu proposar algú com a líder del grup (després haurà
   de confirmar el seu interès, és clar).

 - Si el 29 d'abril només hi ha 1 candidat, queda escollit,
   altrament proposo fer eleccions mitjançant el mètode
   condorcet (usat a Debian, la FSFE, etc.). Per exemple:
   http://www.cs.cornell.edu/andru/civs.html

Jo estic disposat a prendre el relleu d'en Xavi, si a la resta del
grup us sembla bé.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>