[bcn-pm] lider del grup

Xavier Noria fxn a hashref.com
dic abr 7 08:39:46 PDT 2010

Nois despres de pensar-ho molt, crec que he de posar el "carrec" de
lider del grup a la vostra disposicio.

Sabeu que en els utlims anys he treballat molt mes amb Ruby i tot i
que encara mantinc els moduls de CPAN, de fet Net::FluidDB es recent,
faig el curs a la UB, i tot i que Perl m'agrada com ho ha fet
sempre... no ho se, jo crec que el lider d'un grup de Perl Mongers
hauria d'estar molt mes actiu a la comunitat internacional, hauria
d'estar mes en el meollo de les coses, i fer mes open source en Perl
del que jo faig actualment.

Alerta, per a mi es un honor que m'hagueu confiat la presidencia (que
en diem nosaltres), i no en tinc cap gana de deixar-ho perque Perl em
mola i son molts anys ja de mongers :). Es nomes que crec que com a
minim he de posar el carrec a la vostra disposicio i passar el
testimoni a algu altre que ens pugui representar millor.