[bcn-pm] Citilab breakout i... hackaton perl??

Jose Luis Martinez jlmartinez-lists-bcn-pm a capside.com
dij oct 8 09:36:35 PDT 2009

Jordi Delgado escribió:
> He pensat que seria una bona oportunitat per convidar als Perl
> Mongers que tinguin projectes en marxa a fer una hackaton Perl
> juntament amb el Breakout i la hackaton Smalltalk. Abans que us
> penseu si m'he begut l'enteniment, penseu que tinc molt clar que:
> a) convocar una hackaton amb una setmana d'antelacio es molt just
> b) dimecres es dia laborable
> Malgrat tot, l'esforc, si el feu, penso que valdra la pena.

Jo tinc unes propostes, sobre projectes Perl propers a mi:

nrd: una alternativa a nsca (http://code.google.com/p/nsca2/). Aquest
projecte l'administro jo. Si utilitzeu Nagios amb NSCA per enviar
resultats a Nagios, i voleu una alternativa a NSCA...

ezmlm-web (gestió web de llistes de correu ezmlm): Un projecte en el
qual col·laboro (hi tinc bit de commit). Actualment és un cgi monolitic,
i no avança. Tal com está programat, seria un bon candidat a partir-lo
en M,V i C i Catalytzar-lo (em conec el codi bastant bé). Podríem
apendre tots una mica de com fa cadascú les coses amb Catalyst. Web:
https://systemausfall.org/toolforge/ezmlm-web/.

Opsview (http://www.opsview.org/): sistema de monitorització basat en
Nagios (el frontend està fet en Catalyst). Fa molt poc es va fer un
esforç per internacionalitzar l'interficie web. Es pot traduïr a Català
i a Castellà (com la gent prefereixi), encara que aquesta proposta té
poc codi per escriure...

Hi ha algun interés per aquestes propostes? Podria preparar un petit
document amb coses que s'han de fer per l'nrd... Per ezmlm-web, ja costa
més, pero si hi ha gent interessada, es farà de bon gust!

Jo em podría passar per la tarda pel hackathon.

Atentament,

Jose Luis Martinez
jlmartinez a capside.com