[bcn-pm] Citilab breakout i... hackaton perl??

Jordi Delgado jdelgado a lsi.upc.edu
dij oct 8 04:38:46 PDT 2009

Hola a tots,

Dimecres que ve, 14 d'octubre, el Citilab fa la seva
segona sessio de Breakout, que parlant clar i catala
vol dir sortir a treballar al carrer. Aixo es una moguda
que es fa conjuntament amb una gent de Nova York... i
podeu trobar mes informacio a: http://boc.citilabblog.com/

La cosa es divertida, i els del grup d'Smalltalk del Citilab hem
aprofitat per organitzar una hackaton Smalltalk (la primera!)
al mateix lloc del breakout, per donar una empenteta al nostre
projecte relacionat amb FluidDB.  Serem unes 7 o 8 persones del
grup d'Smalltalk i el Terry Jones i el Xavier Noria ens han dit
que vindran.  Podeu trobar mes informacio a:
http://smalltalk.cat/blog/Smalltalk+%26+FluidDB+hackaton+in+Barcelona
(en particular, en aquest post hi ha enllacos a mapes del lloc on es
fa l'activitat, que no es fa al Citilab).

He pensat que seria una bona oportunitat per convidar als Perl
Mongers que tinguin projectes en marxa a fer una hackaton Perl
juntament amb el Breakout i la hackaton Smalltalk. Abans que us
penseu si m'he begut l'enteniment, penseu que tinc molt clar que:
a) convocar una hackaton amb una setmana d'antelacio es molt just
b) dimecres es dia laborable
Malgrat tot, l'esforc, si el feu, penso que valdra la pena.

Sigui com sigui, em sembla que es una mica la meva obligacio
(com a monger, no com a col.laborador del Citilab) posar a la
vostra disposicio aquestes oportunitats. N'hi haura mes en el
futur, pero de moment aixo es el que hi ha.

Una altra cosa completament diferent es que, com ja us he dit
altres vegades, poguem fer servir el Citilab per fer hackatons
Perl, sense necessitat que coincideixin amb res mes. L'Alex,
el Sergi, el Raimon i el Xavier, com a minim, coneixen el
Citilab i saben que es un lloc perfecte per fer aquest tipus
de trobades.

Salut!

Jordi