[bcn-pm] Perl.cat

Alex Muntada alexm a alexm.org
dij maig 7 00:50:21 PDT 2009

* Enrique Nell <blas.gordon a gmail.com>:

> Mi configuración de Movable Type (v4.23 en) es
> la predeterminada y la configuración regional de
> mi servidor (Ubuntu 8.04) es LANG=en_US.UTF-8.

Veig que Ubuntu no incorpora pas cap canvi al paquet
i jo també tinc el mateix LANG per omissió.

> Supongo que eso quiere decir que el problema se
> debe a alguna causa externa. ¿Tendrá que ver con
> la versión del módulo DBD::SQLite/MySQL que
> utilizas?

Havia descartat un problema amb la db però ara que
et tinc a mà per fer proves... Pots dir-me els charsets
que et surten per omissió quan connectes al mysql?
Connecta com a root i posa \status (a mi em surt tot
en latin1).

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>