[bcn-pm] primer segon tercer i quart dia de setmana des princi o final de mes

Jose Luis Perez Diez jluis a escomposlinux.org
dll jun 29 23:50:14 PDT 2009

El Monday, 29 de June de 2009 22:54:40 Alex Muntada va escriure:
> En qualsevol cas, m'estudiaré amb més detall el teu codi
> perquè vull aconseguir definir les recurrències amb el
> DateTime::Set i companyia.

Jo feia temps que no treballava amb dates i vaig provar que tal anava el
modul.  El punt mes problematic es que from_recurrence envia el començament
del span o l'ultima data generada, si la primera data rebuda pertany al
conjunt aquesta resulta exclosa.

Hi ha a debian un modul bastant interessant de dates
liboxford-calendar-perl
http://search.cpan.org/~dom/Oxford-Calendar-2.03/