[bcn-pm] primer segon tercer i quart dia de setmana des princi o final de mes

Alex Muntada alexm a alexm.org
dll jun 29 13:54:40 PDT 2009

Hola José Luís,
aquesta tarda l'equip que estem fent això de les reserves
a la UPC hem estat ben distrets amb el teu exemple.
Jo necessito una mica més de temps per acabar-ho de
pair ;-)

De totes formes, avui mateix hem descobert que ja estan
disponibles a unstable, testing i karmic aquests mòduls,
que ho fan encara més fàcil:

 * DateTime::Event::Recurrence
 * DateTime::Event::ICal

En qualsevol cas, m'estudiaré amb més detall el teu codi
perquè vull aconseguir definir les recurrències amb el
DateTime::Set i companyia.

Moltes gràcies!

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>