[bcn-pm] screencasts de consola

Albert Vilella avilella a gmail.com
dim jun 2 00:51:24 PDT 2009

Ahaaa, exacte. Doncs tens tot el meu suport per tornar a muntar-lo.

El que estic buscant es una alternativa entre un video y un text amb un
llistat de comandes. El video te l'inconvenient que es mes dificil d'editar.
Per exemple, si sobre un tutorial existent es volen afegir un parell de
comandes noves entremig, practicament s'ha de refer tot el video.

Tambe estaria del text de youterm es pugues fer copy+paste, o un dump
similar a un history...

En fi, que estaria be si tornes a apareixer youterm.com o alguna cosa
similar...