[bcn-pm] screencasts de consola

pancake pancake a youterm.com
dim jun 2 00:01:53 PDT 2009

Jo tinc pendent de tornar a muntar youterm.com q servia screencasts de
terminals via telnet amb frontend java applet I Ajax.

No eren videos, pero els feia amb script.

Per fer videos jo faig anar el vnc2swf. I faig anar el daemon dsd unes
xnest dla resolucio qminteressa.

Hi ha un sw per gnome q we diu Istanbul, pero a mi mai ms funcionat. I
finalment tens el xvidcap.