[bcn-pm] Bot(?) d'IRC

Adrián H. adherml a gmail.com
dic jul 22 05:15:05 PDT 2009

Bones,

Feia temps que no escribia, no ho diré gaire alt però potser el motiu és que
ara per ara utilitzo python xD

Això que dieu de lo del bot, hi havia un paio per freenode que tenia una
cosa semblant, una mena de bouncer, si no recordo malament, que després li
generaba uns bonics htmls on podia consultar tots els missatges que li
havien adreçat.

Potser us interessa aquesta idea, el que no recordo es el nick del paio ni
res. Crec que paraba per #perl i que si li foties un ctcp version et tornaba
el seu nick+bot.