[bcn-pm] Bot(?) d'IRC

Alex Muntada alexm a alexm.org
dic jul 22 05:04:41 PDT 2009

+ Fred Sampedro <fred a fredsampedro.com>:

> Trobo interessant fer algun tipus d'utilitat d'IRC (bot? plugin del
> client?), ja sigui a nivell d'usuari de la room (d'us personal), o a nivell
> de servidor (que proporciona el servei als usuaris de la sala) de manera que
> se li pugui demanar al bot quins misatges han estat dirigits a tu (extensio
> a altres nicks) en la sala Foo durant les 15.00 i les 18.00 del dia
> xx-xx-xx.

Tal com vam parlar a la sala, jo veig dos enfocaments possibles:

 - un plugin per al client (per exemple, l'xchat permet fer-los en perl)
 - un bot per a la sala #barcelona.pm (que pot tenir d'altres funcionalitats
   prou interessants de passada)

Què en penseu els habituals a la sala? I la resta? Us sembla bona idea
tenir un bot que guardi els logs de la sala i se li puguin preguntar coses?
Quan és la propera reunió, la llista de xerrades pendents, etc.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>