[bcn-pm] bé, aquí van els programets...

Raimon Grau raimonster a gmail.com
div abr 17 13:02:41 PDT 2009

He refet el 21 en perl6.
rakudo encara no té manera de fer un slurp de la STDIN, o sigui que la
entrada ha de ser de 2 numeros per linia.

#-----------8<-----------------
#!/tmp/rakudo/perl6

sub printa_rusc($f, $c){

       my $first = ' -  ' x $c ;
       $first.chop.say;   #chop no es 'destructiva'

       my $top_line = '/ \_' x $c;
       my $bottom_line = '\_/ ' x $c;

	   for 1..$f {
		   $top_line.chop.say;
		   $bottom_line.chop.say;
	   }
}

while my $lin = =$*IN {       	#WTF?!
	my @arr=$lin.split(/\s+/);
	@arr.perl.say;  #.perl es l'equivalent a Data::Dumper::Dumper
	if 2==@arr.elems {
		printa_rusc(@arr[0], @arr[1]); #no pas $arr[0]
	} else {
		"A cagar".say;
	}
}

# vim: set tabstop=4 shiftwidth=4 foldmethod=marker ft=perl: ##

Salut,