[bcn-pm] Sys::AlarmCall

Jose Luis Perez Diez jluis a escomposlinux.org
dij abr 2 04:49:44 PDT 2009

El Thursday, 2 de April de 2009 11:58:21 Arnau Bria va escriure:
> I em surgeix uan nova pregunta ara ara que em parleu tant de die.
> L'"exit 2" del switch ara és correcte? O també podria/hauria fer servir
> die? Es que he vist que die només retorna LIST, i en els
> exemples que trobo, el valor de retorn és el que li dona
> `command`...

sub myExit{local $!=shift;die } es equivalent a exit.
diferencies:
  escriu un missatge a stderr
  genera una excepció si es executada dins de un eval

perl -e'sub myExit{local $!=shift;die };myExit 2;'||echo $?
Died at -e line 1.
2
jpddb a debian:~$ perl -e'sub myExit{local $!=shift;die };exit 2;'||echo $?
2

Respecte a la refactoritzacio de codi el deia per les rutinas que cridan a les
rutines que cridan l'exit