[bcn-pm] talla de samarreta pel brian?

Jose Luis Perez Diez jluisaescomposlinux.org
Dij Maig 29 02:06:03 PDT 2008

El Thursday, 29 de May de 2008 09:44:57 Xavier Noria va escriure:
> Si tinc temps m'agradaria escapar-me a fer-li al brian una samarreta
> del grup, que se n'endugui un detall nostre. Algu sap quina complexio
> te mes o menys?

Suposo que fara servir la XL per
http://www.onlamp.com/pub/a/oscon2004/tuesday/index.html?page=last&x-showcontent=text
les seves fotos a flickr http://www.flickr.com/photos/47329375@N00/

Jo ahir a la nit vaig tenir la mateixa idea, i estat mirant per ferla durant
la  sortida per a esmorçar.

Al lloc que he trobat (Diputacio/aribau abans al garatge del costat del cine)
la tendriem (color clar) per les 19 h si porto el jpg aquest mati. La meva
idea era fer servir el jasph de la llista. Si no pots fer-ho tu avisam.