[bcn-pm] anuncieu-ho! el cartell ja és la pàgina principal

Alex Muntada alexmaalexm.org
Dme Maig 28 12:04:22 PDT 2008

* Daniel López <daniatydnet.org>:

> la xerrada que heu preparat és un event obert al públic?
> Si és així i no us fa res potser pugui passar.

Sí, la xerrada de demà és oberta al públic i tothom hi és
benvingut, encara que no sabeu res de Perl.

> Segueixo la llista però no he anat a cap de les vostres
> reunions i el meu coneixement de Perl és molt bàsic com
> per participar de les vostres converses.

No t'ho pensis pas, al grup hi ha de tot i no sempre parlem
de Perl a les reunions. Anima't a venir algun cop :-)

--
Alex Muntada <alexmaalexm.org>