[bcn-pm] Llista del sopar am brian foy

Jose Luis Perez Diez jluisaescomposlinux.org
Dij Maig 15 04:07:23 PDT 2008

Revisant la llista suposo que serem els següents:
(els mongers son per l'ordre als fils de la llista i las meves cercas)

brian d foy ( invitat)

#missatges a la llista fitrats per /sopar/

Frankie ( que jo recordi no ha faltat mai)
Jordi Delgado
Carlos Escribano #ultimament no esta molt actiu
Xavier Noria  (President)
Joel # si no es a Africa
Alex
Eva
Sergi

#missatges amb cena (habituals)

Victor Jalencas

#Altres

Bruno ( encara no hi era)
José Luis Perez ( jo per ficarme l'ultim)

Suposo que serem 4 segur i 11 probables.

De la llista de restorants que va donar el Sergi ens queden bastant a prop:
Flamant i Market els he afegit al mapa http://tinyurl.com/5p2bba