[bcn-pm] stop saying "script", say "program" (era Re: com traudirieu scripts de perl en catalÓ? )

Esteve Fernandez esteveasindominio.net
Dma Feb 5 14:59:58 PST 2008

El Martes 05 Febrero 2008 23:44:47 Alex Muntada escribiˇ:

> http://xoa.petdance.com/Stop_saying_%22script%22
>
> :-P

Fixa't que aquest tipus de llenguatges no els anomeno llenguatges d'scripting,
sino dinÓmics. El sentit que considero que tÚ script no Ús pas fruit del
llenguatge en el que estÓ escrit, sino en el seu prop˛sit, funcionalitat,
metodologia, etc. A mÚs, l'autor de l'escrit dˇna a entendre que script Ús un
terme pejoratiu, quan penso que no tÚ res a veure amb la qualitat ni amb la
utilitat que pugui tenir un script.

Salutacions.

Més informació de la llista de correu Barcelona-pm