[bcn-pm] Adam Kennedy

Alex Muntada alexm a alexm.org
dim ago 5 01:52:55 PDT 2008

* Xavier Noria <fxn a hashref.com>:

> Guapa la xerrada de l'Adam, va parlar sobre PPI.

La part que em va semblar més interessant és en la que
està treballant ara: integrar PPI en el Padre (Perl Application
Development and Refactoring Environment):

http://search.cpan.org/dist/Padre/

Ens va explicar que la seva idea és integrar el CPAN dins
l'editor, de forma que generi les llistes de dependències
(quins mòduls i quines versions) a mida que es va creant
el codi, que es pugui publicar directament al PAUSE, que
pugui suggerir mòduls alternatius amb més Kwalitee que
els que hem triat nosaltres, etc. És a dir, un editor per a
projectes de Perl, no un clon de l'Eclipse fet en Perl.

> Despres varem anar a sopar al carrer Aribau

El restaurant es diu «La Canela» i és el lloc on vam anar
amb la gent de la FSF Europe per la trobada de la FSFE
Fellowship al juliol. Hi havia una mica de soroll perquè feien
un sopar de feina amb força gent, però va estar bé.

> Ho varem passar be.

++

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>