[bcn-pm] que tal el pans?

Esteve Fernandez esteveasindominio.net
Dis Abr 26 12:11:42 PDT 2008

El Sábado 26 Abril 2008 20:11:30 Jordi Delgado escribió:
> Hola,

> jo crec que molt be. No hi havia gent, per tant
> no hi havia soroll. Tot i que, amb aquest nivell
> de clientela no se si el Pans aguantara molt de
> temps :-)

Molt tranquil, no s'assembla en res al Viena, que darrerament s'havia tornat
insoportable a nivell de soroll. A més té connexió inalàmbrica, tot i que els
DNS li donava problemes intermitents a l'Àlex.

> No se, vam estar xerrant molt tranquilament.
> Tot i que l'Esteve no va voler :-))) fer
> la seva xerrada! Ens va dir, pero, que participara
> a la GSOC, chapeau!

De fet, tot és culpa de l'Àlex! :D És broma, de totes maneres faltava algun
altre Pythonista que m'ajudés a enfrentar-me als altres Smalltakeros i
Perlistes. El que no sé és si faré una xerrada sobre el projecte de GSoC,
l'alèrgia a C++ està bastant extesa :D Us he d'ensenyar un programa que
comprova amb templates en temps de compilació si un nombre és primer.

Salutacions.