[bcn-pm] reunio d'ahir

Alex Muntada alexmaalexm.org
Dme Des 5 10:42:50 PST 2007

* Esteve Fernandez <esteveasindominio.net>:

> Un resum breu:
>
> * el Ramón Sangüesa va venir i ens va parlar del Citilab. Vam barallar
> la idea de fer alguna xerrada o algun taller allà, però no està res decidit
> (quan, què, com)

Per culpa del soroll i la disposició de les taules del Viena, aquest
punt va ser comú però la resta del vespre es va dividir en 2 bàndols:
els que estaven al costat del Jordi...

> * Squeak i Scratch. Scratch és un llenguatge/entorn de
> desenvolupament fet en Squeak (Smalltalk) pensat per nens,
> programació orientada a blocs.
>
> * la reunió del mes vinent està al limbo
>
> * com tot deriva de Lisp, C vs C++, les discusions eternes que
> sempre es repeteixen :-)

... i els que estaven al meu costat. No és que en Jordi i jo estem
barallats ni res per l'estil: senzillament ell estava en una punta i
jo en una altra ;-)

Bé doncs, la cosa és que, a banda de tot això que comentava
l'Esteve, en José Luis, en Bruno i jo vam estar parlant de què
podem fer amb la web del grup i com podem reencaminar les
trobades dels mongers cap a alguna cosa més «productiva».
Aquestes són algunes de les idees que van sorgir:

* servidor barcelona.pm.org:
Utilitzar un servidor Sun reciclat que tinc al despatx com a
mesura temporal i posar alguna informació estàtica sobre
el grup i les reunions: he de demanar al Joel que demani
un canvi del DNS a pm.org i una còpia del que hi ha al
servidor antic al Carlos.

* reunions, cursos, festivals, etc.:
Una bona forma de reenfocar els mongers podria ser fer
reunions tècniques en què decidim i fem coses in situ.
Per exemple: podem trobar-nos un dia, decidim què fem
amb el servidor, com ho fem i fer-ho. Segurament caldria
fer-ho en cap de setmana. A partir d'aquí, podem fer una
altra reunió per a fer un calendari de xerrades més o menys
concret, preparar algun festival, algun curs, etc.

En definitiva, el Viena ens ha funcionat molt bé com a lloc
de trobada més accessible però no ha ajudat gens a seguir
amb la línia de reunions tècniques que feiem als Quinze.

Què en penseu? Creieu que podrem reencaminar el grup
abans de què surti Perl6? :-D

--
Alex Muntada <alexmaalexm.org>