[bcn-pm] API per llegir mails?

Epifanio Herrera, Ferran ferran.epifanioaes.francetelecom.com
Div Oct 7 00:07:58 PDT 2005

Hola a tots,

 Voldria preguntar quelcom respecte a una API que he de fer a veure si hi ha cap modul de perl que em pugui estalviar feina osi em podeu donar alguna idea per anar fent.

El tema es que he de programa una aplicació per generar tickets de incidencies quan es reb un mail de reclamació.

La idea que tinc es llegir el correus del servidor, y guardar a una taula de una base de dades Mysql el mail repartit en diferents camp.

Per exemple: id: Autoincremental (nº de ticket)
             From: Varchar(x)
             cc: Varchax (x)
             subject: text
             i alguns camps mes...

 A partir d'aqui ja traballaria amb la resta de soft que tinc per anar tractan les reclamacions, el tema es que voldria saber que es el mes adient per llegir el correus i separar la informació per insertar en la base de dades en camps separats per cada mail.

Gracies i Salutacions
==
Ferran Epifanio
:wq!