Re: [bcn-pm] Más spam

Xavier Noria fxn at hashref.com
Wed Mar 16 01:55:44 PST 2005

On Mar 16, 2005, at 10:02, Alex Muntada wrote:

> Hi estic d'acord però sí hi ha una petita millora que ens
> ajudaria a detectar l'spam: veure els canvis en les notificacions
> com passava anteriorment (abans del canvi de servidor i versió
> del Kwiki). De fet, segurament tampoc calen tots els canvis atès
> que un resum ens pot ajudar a fer-nos una idea de si són adequats
> o no.

Jo de fet era amb els diffs per mail que estava al dia.

Igual no faig anar be el wiki (si es aixi agrairia que em digueu quina
es la manera canonica d'estar actualitzat perque em passa amb tots els
wikis), pero com que es desestructurat i a la pagina de l'historic no
hi es el canvi em costa mantenir un mapa actualitzat al cap del
contingut. Amb el diff que envia el mail en canvi m'es molt facil
(altres wikis permeten subscriure't a aquests mails).

-- fxn