[bcn-pm] OT - smartcard?

Josep Monés i Teixidor jmones at puntbarra.com
Wed Oct 6 04:58:38 CDT 2004

Carlos Escribano wrote:

>No, no crec en la seguretat de les tarjetes. Mira las de la Via Digital o las
>de Visa, totes han caigut. Em val la seguretat fisica; si les meves claus són
>fora del disc. i fins i tot les puc portar a un altre ordinador, ja tinc
>prou.

Han caigut perquè tenen bugs. Et puc assegurar que el procés per fer una
targeta bancària o criptogràfica és bastant més exigent (només mira el
temps d'implantació entre que es dissenya i es posa "en producció", no
té res a veure). Algunes de les targetes de TV satèl·lit fins i tot
incomplien alguns dels estàndards bàsics (imagina't la xapussa).

Ja sé que això dóna mala imatge al sector... què vols fer-hi.
Josep