[bcn-pm] N/A

Xevi Ezquerra Elias ezquerra at hades.udg.es
Fri Oct 1 05:52:59 CDT 2004

Bones,

Estic fent un script que s'executa en background estil dimoni, on cada "X"
temps realitza un select a la Base de Dades
d'alla mira si te tasques pendents, si te tasques pendents crea processos
fills i els executa. Els diferents moduls que faig
servir son:

	DBI............. per la Base de Dades (Mysql)
	Proc::Queue .... Gestio processos fills etc...
	Event........... Timer, execució de rutina de control cada "X" temps, i també
una fàcil gestió dels signals.

Els consums a través d'un top van ser:

PID USER     PRI  NI  SIZE  RSS SHARE STAT %CPU %MEM   TIME COMMAND
xee       		10   0  5824 5824  1544 S     0.0  0.6   0:00 timerSubQueue.p

MemTotal:       904304 kB
model name      : Pentium III (Coppermine)
cpu MHz         : 736.476
cache size      : 256 KB

Cal dir que el consum de %CPU creix quan s'inicia el procés, soposo que es per
la conexio a la bdd i seguidament s'estabilitza.
La sorpresa es presenta quant després de tenir el proces actiu durant 3 dies
el consum de memoria s'havia disparat fins a 0.9%.

M'agraderia saber si algú ha treballat amb l'Event i si aquests consums son
normals, i possibles alternatives.

Salutacions.