[bcn-pm] Llibres de Perl a Barcelona - Comanda llibres - Propera reunió

Jordi Delgado jdelgado at lsi.upc.es
Fri May 14 06:15:50 CDT 2004

Hola,

> Es va parlar del tema a l'anterior reunio i varem acordar que la
> xerrada de dijous vinent seria la teva.
>
> Es clar que aixo s'hagues hagut de comunicar, i jo em preguntava si
> potser es va fer per mail privat, pero sembla que no. Suposo que ningu
> no te aquesta responsabilitat i un per l'altre ningu no ha escrit, aixi
> que per aquest cop em prenc la llibertat de dir-ho jo mateix, que els
> dies passen.
>
> En fi, et va be?

Si, si, es clar. Excepte que a la meva filla li passi res o jo em posi
malalt o qualsevol "razon de fuerza mayor", alla sere per enrotllar-me
sobre les continuacions. Per fer boca, nomes us dire que les continuacions
son l'estructura de control universal (nomes el salt incondicional, el
goto per entendre'ns, es mes potent), amb les que pots implementar
qualsevol altre estructura de control: bucles, excepcions, corrutines, etc.
Per tant, disposar-ne et permet una flexibilitat que no trobes en cas
que no les tinguis. Nomes, que jo sapigue, tres llenguatges et permeten
manipular-les completament: Scheme, Standard ML i Ruby.

Mes el dia 27...

Per cert, espero que el meu mail anterior no hagi sonat massa serios.
No era la meva intencio.

Salut!

Jordi