[bcn-pm] Europarlamentarios

Francesc Guasch frankie at etsetb.upc.es
Mon May 3 01:37:42 CDT 2004

Xavi Drudis Ferran escribió:

> Això dels mitjans estaria molt bé. Però tampoc és que contactar
> polítics sigui inútil. Abans d'intentar-ho et sembla que no et faran
 > cas, i molts no te'n fan, però si els pots ajudar a entendre un

Pel que he vist, som uns 4 o 5 dins aquesta llista que ens
procupa el tema, que us sembla, llavors parlar-lo a la
llista de patents de caliu ?

Per altra banda, podriem repartir-nos els partits entre
nosaltres, i cada un que envii una carta a cada partit
demanant quin és el seu posicionament en les patents
de software, de cara a les votacions.

> Per cert, acabo de descobrir
> http://europarliament.net/server.php?p=21&voteID=241975&orderBy=country

ei aquest link està superbé, em podrieu confirmar que els
que voten a favor vol dir que estan CONTRA les patents de soft ?

--
- jo també vull una Europa lliure de patents de programari  -