[bcn-pm] Pregunta sobre regex

Kenneth Peiruza kpeiruza at gnunetworks.com
Fri Jul 16 06:45:06 CDT 2004

On dv, 2004-07-16 at 13:37, Ktalà wrote:
> Hola a tots :
>
> Estic parsejant un codi font i vull substituir una porcio de codi per
> ell mateix més altre codi. Ho faig amb expressions regulars i el codi
> seleccionat el vull passar a una funció que es la que em construïrà el
> codi final, "tal que así" :
>
> 	$h_text =~ s/$h_create_method/process_h_method($1)/g;

$h_create_method és una variable o un troç de texte que cerques "tal
qual"?

Ho dic pq els "$" els hauríes de canviar per \$
a part d'això, el $1.... no l'estàs trobant enlloc...

si ho he entès bé, vols canviar '$h_create_method' per
'process_h_method($h_create_method)'

Ho faría així:

	$h_text =~ s/(\$h_create_method)/process_h_method($1)/g;

Si en canvi el problema està en que $h_create_method té un valor definit
i vols canviar aquest valor, m'he trobat que amb caràcters propis de
RegExp dins una variable (p.ex $lala = "\"hola$laladsaead";) has de fer

	\Q$lamevavariableaescapar\E

Salutacions!

Kenneth Peiruza <kpeiruza at gnunetworks.com>