[bcn-pm] curses

Xavier Noria fxn at hashref.com
Sat Apr 24 06:44:47 CDT 2004

On Apr 23, 2004, at 22:31, topo topo lópez wrote:

> Hola bones, algú em pot dir con funciona el modul "curses.pm" que
> serveix per fer aplicacions "visuales" dins de perl o em podeu dir
> algún tutorial que surti algo (a ser possible en català o castellà)
> ?????

No he fet anar mai curses, pero la idea es que permet escriure
interficies de tipus text per a programes que corren en terminals, com
ara les de mutt, irssi, etc.

La llibreria es C, i Curses.pm es un wrapper. Hi ha documentacio a

     man curses

i a la web hi ha algun tutorial tambe, per exemple:

     http://www.gmonline.demon.co.uk/cscene/CS3/CS3-08.html

pero aixo ho he tret d'una cerca a Google. "curses tutorial" o "ncurses
tutorial" dona uns quants enllac,os.

Un cop situat la idea es que les mateixes crides estan disponibles amb
convenis Perl des de Perl usant Curses.pm.

Hi ha un espai de noms Curses:: amb wrappers sobre Curses, com ara
Curses::Application, que sembla que fa la vida mes facil oferint una
interficie de mes alt nivell. Te pinta que es el que hom faria anar a
Perl preferentment, en comptes d'usar Curses.pm a pel.

> Una altre cosa, tinc el modul curses.pm pero em demana un munt de
> modules "POE" con per exemple el "POE::Kernel" etc.... don puc treure
> tots el módules aquests, necessaris per poder utilitzar les "curses"
> ???

Sembla que no estas instal.lant Curses.pm, sino algun altre modul que
te a veure amb POE, com ara Curses::UI::POE o POE::Wheel::Curses. O
potser estas instal.lant alguna altra cosa que depen e POE a la vegada?

Curses.pm no te res a veure amb POE, i instal.lar Curses.pm no comporta
instal.lar POE de cap manera.

-- fxn