[bcn-pm] curses

topo topo lópez topillu at hotmail.com
Fri Apr 23 15:31:38 CDT 2004

Hola bones, algú em pot dir con funciona el modul "curses.pm" que serveix
per fer aplicacions "visuales" dins de perl o em podeu dir algún tutorial
que surti algo (a ser possible en català o castellà) ?????
Una altre cosa, tinc el modul curses.pm pero em demana un munt de modules
"POE" con per exemple el "POE::Kernel" etc.... don puc treure tots el
módules aquests, necessaris per poder utilitzar les "curses" ???
agrairia molt la vostra ajut, ja que no trovo res al google ni a cap altre
lloc :P