[bcn-pm] 27N - Signatures PGP/GPG i la web de Barcelona.pm

Francesc Guasch frankie at etsetb.upc.es
Fri Nov 28 05:09:19 CST 2003

Un parell de preguntes sobre el tema PGP. Crec que ja
ho vau comentar, però voldria asegurar-me.

- Un client que no ho accepti (outlooks) veurà bé els
   missatges signats ?

- Si treballo amb diferents PCs, un portàtil, a casa, a
   la feina ... , com ho faig ? he de tenir el mateix
   fitxer privat en tots els llocs ? Vaig sempre amb un
   diskette ? El podria ficar a la Palm ?

- Tinc un company que diu que és una seguretat molt dèbil,
   que pot ser que et refiis d'una clau sospitosa, d'algú
   que no coneixes, per que en algun moment algú que sí
   coneixes la ha validat. Diu que es molt millor que el
   sistema tipus verising. Alguna explicació poc tècnica
   que li pugui donar ?