[bcn-pm] RE:Presentacio

Domingo A. Siliceo djodjo at bsab.com
Thu Nov 27 03:18:33 CST 2003

Jordi,
> [...]
> En definitiva tot això són problemes derivats de la sintaxi del
> llenguatge. Solució? un llenguatge que tingui una sintaxi tan elemental
> que no calgui ni fer-la explicita, que s'aprengui només veient-la en
> acció. Quin llenguatge té una sintaxi com aquesta? Scheme (o Lisp).

No conec Scheme. Es pot trobar per compilar sota per FreeBSD? Hi ha prou
bona documentació?

> [...]
> Ja veieu, no hi ha cap rao massa profunda, només el que he pogut veure
> a les aules durant uns quants anys. I abans que algú digui:"I si se'ls
> ensenya OO des del principi, no veurien a Java com un llenguatge més
> natural?" La resposta és que, després de provar-ho durant dos
> semestres crec que això d'ensenyar a programar directament des del
> principi amb filosofia OO no funciona (o jo no ho vaig saber fer bé,
> que també pot ser).

Potser sóc un bitxo, però no entenc aixó de la programació amb objectes.
Penso que el fet de fer servir codi sense saber exactament que fa aquest
codi no és gaire bona idea. Crec que Windows està fet amb C++, no? Si
fos així tinc una pregunta: seria Windows millor si hagues estat fet
amb C?

Tinc l'impressió de que tot aixó dels objectes només serveix per treure
aplicacions més ràpidament, descuidant el rendiment (que es deixa al
processador i a l'increment d'altres velocitats internes) i el volum
(total, pel que costa un mega!). La qualitat no deuria ver-se afectada,
oi?
--

    Domingo A. Siliceo
    Orihuela