[bcn-pm] Threads

pancake pancake at phreaker.net
Tue Nov 25 09:34:00 CST 2003

Actualment em conecto a jabber a través d'un client escrit per mi en perl amb Net::Jabber i forko el procés per tal de handlejar els paquets d'entrada i els de sortida, fins ara tot bé, el problema esta enque necessitaria comunicació entre el pare i el fill i crear un protocol, IPCs , etc per passar les dades q m calguin em sembla algo estupid existint threads.

He usat threads (use threads) en perl, pero marauladament pel q veig 'perl' ha d'estar compilat amb suport per a threads (--enable-threads) i a les dues boxes NetBSD i en algun server Solaris no esta aixi, i logicament m'agradaria que pogués còrrer en qualsvol màquina. I en gentoo tb t'ho compila guai ni en debian (sarge) tp..la sid, crec q si...

Hi han algun tipus de threads en perl q no depenguin del binari compilat? Suposo que no, pero bé, sino ja recompilare de nou :)

pop