[bcn-pm] consulta

Miquel Bordera miquelbs at teleline.es
Sun Nov 23 08:04:13 CST 2003

Ok, gracies Alex per posar-me novament en orbita i aclarir-me el tema i
gracies tambe als que si que m'han respost.

I perdoneu les molesties que hagi pogut ocasionar amb la meva confusio,
suposo que fruit de les poques hores que dormo darrerament.

Gracies i a veure si ens veiem a la propera reunio del dia 27, veritat?

Miquel Bordera.