[bcn-pm] consulta

Miquel Bordera miquelbs at teleline.es
Fri Nov 21 16:45:11 CST 2003

Hola:

No em consta que al meu ordinador tingui un virus

El Xavier Noria comenta que he enviat un missatge amb contingut subversiu.

L'unic missatge que he enviat darrerament era una consulta arreu d'un script
de prova en Perl que llegia i escrivia en un fitxer i que hi havia una cosa
que no entenia, i que per cert, encara ningu m'ha respost.

A veure si el servidor on esta ubicada la llista de distribucio te un virus i
elimina el contingut dels missatges?

Salutacions.

Miquel Bordera.