[bcn-pm] Consulta

Daniel Ortiz d.ortiz at in.ilimit.es
Wed Nov 19 12:02:58 CST 2003

Bon dia/tarda a tothom,
em sembla que es el segón mail que envio a la llista, el primer va ser
per a presentarme i el segón (cosa que no m'agrada) te que ser per
demanara ajuda.

Explico el tema, estic intentant fer un script que em faci login en una
web. (Mes concretament en un qmailadmin)
Les dades les envia per post amb LWP::UserAgent seguidamend faig servir
redirect_ok i fins aquí funciona (soposso que es així com te que
funcionar) pero jo nomès vull que faci login i em refresqui cap a la
pàgina que redirigeix el login.
Alguna idea?
PD:
He afeigit això seguint els consells d'una web
 sub LWP::UserAgent::redirect_ok {
           my ($self, $req) = @_;
	   $req->method("GET"),$req->content("") if $req->method eq "POST";
                 1;
	      }
Pero no es exactament el que vull.
Quin módul o de quina manera podria fer-ho sense tenir que imprimir un
formulari en HTML (La cuestió es no tenir que imprimir passwords ni cap
dada als formularis).

Gràcies.

PD2:
Algún dia m'agradaría anar a una quedada pero les dues feines que tinc
em tenen agafat tots els dies de la setmana.
No es podrien grabar o transcriure d'alguna manera les xerrades que feu?
Crec que podría ser molt interesant i sería un bon contingut extra per a
la web.

Daniel Ortiz
d.ortiz at in.ilimit.es

ILIMIT Comunicacions