[bcn-pm] servidor linux+apache+mysql+cms+php.com

Francesc Guasch frankie at etsetb.upc.es
Wed May 21 04:42:08 CDT 2003

Xavier Sala wrote:

> m'agradaria montar un servidor web amb software
> lliure, alguna cosa com linux + mySQL + apache +
> content management system + php, java,... per una idea
> de negoci que tinc. Penso que sol es massa feina,

*propaganda warning*  :)

Si vols servidors linux pre-muntats i configurats, nosaltres
donem aquest servei. Inclus et configurem el mod_perl
i el Mason, si vols. ( i/o el PHP )

> sobretot el començament en temes de desenvolupaments,
> és per això que busco algu (2, 3, 4 persones) que
> vulguin col·laborar a parts iguals en montar aquest
> servidor.

Tambe et puc proporcionar desenvolupadors de perl.
Per altra banda, tenim una eina de gestio de continguts
molt bona que potser et pot interessar.

Es una mena d'Acces amb un front-end web, que et permet
gestionar taules, vistes, formularis, informes, grups,
arees. Te una API programable i es pot accedir tambe
amb perl. Tenim forces instal.lacions, pots donar-li un
cop d'ull, per exemple a http://www.esparreguera.org/