[bcn-pm] servidor linux+apache+mysql+cms+php.com

Xavier Sala ukxavieruk at yahoo.co.uk
Wed May 21 02:11:48 CDT 2003

hola,
m'agradaria montar un servidor web amb software
lliure, alguna cosa com linux + mySQL + apache +
content management system + php, java,... per una idea
de negoci que tinc. Penso que sol es massa feina,
sobretot el començament en temes de desenvolupaments,
és per això que busco algu (2, 3, 4 persones) que
vulguin col·laborar a parts iguals en montar aquest
servidor.

jo em dic Xavi i soc un enginyer en informàtica
treballant per una empresa de IT i

salutacions

xavi